wiii vad kul ^^

            


Ja här ligger man bra tycker gandalf :) Hannas påsväska är utmärkt att sova i förstår ni. Har hållt lilla kissen sällskap dessa 2 dagar så har inte haft tid till att uppdatera bloggen. Har suttit och spelat wii i 2 dagar så då har man inte tid till att sitta vid en dator inte;) Hatar TV-spel i vanliga fall men damn vad roligt detta var :P Man rör ju sig sjukt mkt när man spelar sportspelen med wii.. har ont som f*n i höger triceps ska ni veta XD Behöver iallfall aldrig mer gå ut och spela tennis och bowling, finns ju i hemmet nu;)
När jag kommer tillbaka från storvik så ska jag bosätta mig hos syrran och spela mario med henne :)

 


Kommentarer
ida

Hej! Fin blogg :)



Kika gärna in på min där du kan läsa om allt från min vardag till musik, humor, kändisar, shopping och sist men inte minst när jag försöker leka modekunnig, kanske är jag det?

Hoppas du går in och tar en titt ;)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna upp till 600 kr, va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-20 13:05:07
URL: http://idas.myshowroom.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: