Dove summer glow<3

                                    Dove summer glow dark   
Nu är det dags att göra sig lite fin med brun utan sol:)
Den jag använder för det mesta är doves summer glow (den mörka).
Det som är så bra med den är att den är utblandad med en lotion så det är lättare att få det jämt och snyggt^^

Jag börjar alltid med att duscha innan. Sedan skrubbar jag rent huden ordentligt med en skrubbhandske för att få bort döda hudceller mm.
När jag har smörjt in mig noga så tar jag inte på mig kläder direkt utan väntar typ 30 min innan jag tar på mig t-shirt och mjukisar^^ Jag tvättar alltid händerna efter smörjningen så jag slipper dom orangea fläckarna mellan fingrarna.

Ett tips är att använda den mörka lotionen istället för den som är till för ljus hy .
Den ger ett mer brunt resultat istället för gult som den ljusa lätt kan ge. Kolla in det fina reultatet:)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: