Phantom of the midsommar XD

Jag och familjen brukar ju alltid fira midsommar på "Ängen" bland alla andra folk som samlas. Hade inga tankar eller planer på att följa med och det slutade med att mamma och pappa också stannade hemma. Det var kallt och regnigt som vanligt, inge kul att sitta där i spöregnet och frysa! :P eller hur?

Istället så åkte jag, mamma, pappa, fia och hennes sambo till lilla kära farmor:) det var riktigt trevligt men hade inte ätit på hela dan så man var väl inte hur pigg som helst XD Kunde ju inte äta kakorna och sånt heller, det ska alltid vara ägg i alla kakor och bakelser!! kan ju inte något alls typ:( Sen så tog jag en tupplur och åkte till syrran sen på kvällen.
Det var riktigt trevligt faktiskt, vi satt och kollade på phantom of the opera och käkade ost med kex^^ Sov över där och idag så stack vi och solade några minuter på Meddo:) Blev även attackerad av syrrans katt i natt XD han fick kattfnatt på mina fötter:P


Damn vad snygg han är som spelar "phantom" :O Gerard butler tror jag att han hette..och den rösten han har gör ju att filmen är värd att se på om och om igen:D  Sitter faktiskt och halv tittar på den just nu;)        
Det händer väl inte så mkt i filmen men den är sjukt fin och jag lovar att ni kommer fälla en tår i slutet!

 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: