Ny blogg av Hanniz

Hej på er alla!
Jag som har startat den här bloggen heter Hanna Eliasson (även kallad Hanniz).
Bloggade förut på en sida som heter hannizninni.bloggplatsen.se men kände att jag inte riktigt trivdes med det jag skrev om där.

Nu tänkte jag starta en skönhetsblogg och det är även min stora hobby i livet! Älskar Mode, hår och ja allt som har med skönhet att göra. Ett till intresse som jag har är att måla med akvarell och att skissa, det dyker nog upp på bloggen en och annan bild som jag skapat.

Har sökt och blivit intagen till Kitas frisör i göteborg, vilket betyder att jag kommer skriva massor om hår i framtiden. Bilder kommer naturligtvis att finnas mycket av här;)
Jag är lite äldre än dom flesta som sökt in till gymnasiet pga att jag inte pallade att stanna kvar på min förra skola.
Jag fick en svag diagnos av ADD och även social fobi för några år sedan, detta  förklarade väldigt mycket vrf jag hade så svårt att lyssna och koncentrera mig på lektionerna.
Nu är jag 19 år och super taggad att börja skolan igen:)

                            Hoppas att några av er kommer att få nytta av denna bloggen:)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: