Löspäls från swedenhair??

Tänkte kanske testa att beställa löspäls från swedenhair nu när dom har sommar rea på 30%?? Vet inte om dom har bra hår.. har blivit besviken på alla ställen jag beställt löshår från så man är ju lite less på all skit som finns!
Väntar bara på ett svar från dom, mejlade tidigare idag och ställde några frågor.
Fick asiatiskt hår en gång när det skulle vara brasilianskt.. de passade verkligen inte mig så den har jag aldrig kunnat använda:(
Det här blir den sista sidan jag beställer från, sen blir det bara från rapunzelofsweden som man vet har bra hår:)

Ska ta och färga håret mörkbrunt nu^^ maxi hade ju såklart inte den färgen jag var sugen på att testa så jag köpte min favvis från nutrisse istället XD

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: