Tjockat till mig lite:/

känner att jag är helt misslyckad på sistone.. har i princip aldrig använt mitt sportlife-kort och skäms lite över detta.. massa pengar rakt ner i sjön:/
Men nu känner jag att det är dags att ta tag i mig själv igen! Hade tanken att börja hårdbanta, men tror jag hellre börjar lite smått med att börja promenera och röra mig mer. sen kommer nog behövet av att äta nyttigare och mindre. Om jag känner mig rätt så kommer jag inte att fortsätta om jag startar med allt på en gång:)
Får ta det i min egen takt:D

Måste hitta bra sätt att träna på som både är enkla och inte sliter på mina stackars klena knän!

Här är kvinnan som har både utseendet och kroppen jag drömmer om!! Det är vad jag strävar efter!<3


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: